czwartek, 11 lutego 2016

Easy DIY Valentine's craft.



Poniżej przedstawiam jak w łatwy sposób udekorować pojemnik na słodką przekąskę albo inny drobiazg używając szablonu serca z zestawu szablonów serc. Z zestawu, wytnij zaznaczone serce i zrób z niego szablon. Jeżeli potrzebujesz pomocy, zajrzyj do sekcji "Jak korzystać z szablonów i wycinanek?" Przygotowałam mały słoik, czerwony papier, nożyczki z ostrą końcówką (może być nóż do tapet), ołówek i szablon. Dodatkowo przygotowałam wstążkę, czerwony pisak i kawałek białego papieru.


Z czerwonego papieru odetnij pasek o szerokości słoika, połóż na nim szablon i odrysuj go ołówkiem. Wytnij kształt. Umieść pasek papieru w słoiku. Powstała tuba na upominek, ja wybrałam drobne cukierki. Pokrywkę udekorowałam czerwonym sercem wyciętym z tego samego, czerwonego papieru. Przykleiłam je na białe koło wycięte ze zwykłego papieru do drukarki, na którym to kole narysowałam kreski czerwonym pisakiem. Poniżej pokrywki zawiązałam kokardkę.



This is an easy way to decorate a container for a sweet treat or gift using a heart stencil from a Free Printable Heart Set. From the heart set cut the indicated heart and make a stencil. If you need any help, check the "How to use the papercraft templates and cut-outs?" section.  I took a small jar, a piece of red paper, a pair of scissors with a sharp tip (you can use an X-cut knife, too), a pencil, a stencil.
Additionally I took a piece of ribbon, a red felt-pen and a piece of white paper.

From the red paper cut the strip as wide as a jar. Put a stencil on it, outline with a pencil and cut the shape out. Place it inside of a jar. Now you've got a tube for a gift. I've chosen small candies. The lid I've decorated with a red heart cut from the same red paper, glued on a circle cut from the white phoptocopy paper with marks made with a felt-tip pen. Under a lid I've tied a red ribbon.